1. Pohotovost a přitažlivost(krátké zamyšlení)

16. května 2017 v 9:13 | Luky |  ..::::::->ČLÁNKY<-::::::..
1. Pohotovost a přitažlivost(krátké zamyšlení)
Když se řekne pohotovost, většině se vybaví rychlost a potřebnost, někomu sanitka a červené bundy s vědomím, že jsou tu potřeba.
Ale co je pohotovost v životě? Pohotovost znamená rychle zareagovat na nějakou situaci... nabízí se otázka, zda zareagujeme vždy správně? Správně podle nás ano, podle okolí to tak být nemusí-komu ale záleží na názoru ostatních, když také dělali chyby, také se kdysi špatně rozhodli a teď nežijí život, jaký by chtěli?


Buďte za všech okolností sami sebou a buďte hrdí na to, kdo jste, protože budete přitahovat do svého života takové lidi, kteří s vámi rezonují a jsou vám sympatičtí. Když si na něco budete hrát, tak budete přitahovat lidi, kteří nevidí vaši skutečnou podstatu a přitahuje je něco imaginárního, co nejste. Tito lidé bývají často negativní a umí vás odradit od vašeho cíle nebo alespoň znechutit den - vypusťte je z života!
 





SPLNĚNÝ ŽIVOTNÍ SEN NEBO ZNIČENÝ ŽIVOT? 15. část - START PODNIKÁNÍ, PAŘÍŽ, SESKOK, LÁZNĚ DARKOV

23. prosince 2016 v 11:58 | Luky |  MŮJ NEUVĚŘITELNÝ ŽIVOTNÍ PŘÍBĚH
Rok 2016 byl pro mě také ve znamení pokusů a omylů. Jak typické. Avšak těch hezkých chvil bylo daleko víc. Mám úžasný život a jsem vděčný, že se nenudím.

Na konci května jsem začal ve společnosti se zdravou výživou a životním stylem. Firma je skvělá a funguje, protože výrobky stojí na principu přírody a vitamínů, jsou tedy vhodné pro každého.

O prázdninách jsem byl s mamkou v Paříži na poznávacím zájezdu. Prošli jsme památky jako Eifelova věž, Notre-Dame - chrám matky boží, baziliku Sacré-Coeur, Invalidovnu, Vítězný oblouk, Versailles, Moulin Rouge, bulvár Champ-Élysées, Elysejský palác, Pařížské katakomby a samozřejmě Louvre. Nejvíc se mi líbilo ve Versailes. Celá Paříž je fantastická a jsem rád, že jsem se dostal někam jinam než je ČR.


Další zážitek byl seskok s padákem, který jsem dostal ke svým 25. narozeninám. Měl jsem na výběr, buď jazykový pobyt nebo ten seskok. Miluju extrémy a když si uvědomím, že nevylezu ani na žebřík, tak 4km byla výzva! Kdyby to věděla doktorka, tak mi to zatrhne, proto jsem to ani nikomu neříkal. Bylo mi totiž jasné, co by následovalo. Nicméně jsem si to užil a mamku to taky lákalo, takže do toho šla se mnou. Ten adrenalin v krvi po seskoku bylo něco neuvěřitelného.

Na konci roku jsem byl na rehabilitačním pobytu v lázních Darkov v Karviné. Ihned jsem si tam našel kamarády a v polovině pobytu i slečnu. Karviná jako město je takový větší Hodonín. V lázních jsem byl v centrální budově "A" a každý den jsme my "áčkaři" chodili na vizitu(ostatní třeba jen 1x týdně nebo při potížích). V lázních se mi líbilo i přesto, že venku byla zima. Vždycky jsme zalezli někam do blízkého baru.

Vánoce budu slavit doma v Hodoníně i u přítelkyně v Třinci.




Video ze seskoku

26. září 2016 v 19:04 | Luky |  MŮJ NEUVĚŘITELNÝ ŽIVOTNÍ PŘÍBĚH
Už jsem to postoval skoro všude, ale na blog jsem nějak zapomněl :D Snad se bude líbit :)



Základní fakta o kaloriích a tělesné hmotnosti(jak hubnout a jak ji udržet v kostce)

4. září 2016 v 16:20 | Luky |  ..::::::->ČLÁNKY<-::::::..


Kalorie jsou


  • jednotky energie, kterou vaše tělo používá pro výkon svých funkcí a aktivit

  • vytvářejí se z proteinů, tuků a sacharidů obsažených v jídle a nápojích

  • jsou nezbytné pro zajištění základních životních funkcí srdce, mozku a plic (viz také bazální metabolismus)

  • jsou nezbytné jako palivo pro jakoukoli činnost - od zahýbání prstem až po běh na 10 km

Počet kalorií, který každý den potřebujeme, závisí na tom, kolik vážíme, kolik máme svalové hmoty a jak jsme aktivní.

Pokud přijímáte více kalorií, než vaše tělo potřebuje, přebytečné kalorie se ukládají v tucích.
Pokud přijímáte méně kalorií, než vaše tělo potřebuje, dříve uložené kalorie (sádlo) se budou spotřebovávat na pokrytí spotřeby energie.

1 kg tuku obsahuje přibližně 7 000 kcal.

Jak zhubnout


Pokud snížíte energetický příjem každý den o 500 kcal, týdně to znamená o 3 500 kcal méně - takže zhubnete o cca půl kilogramu. Ale pozor - nikdy nesnižujte denní příjem kalorií pod 1 200 kcal.*

Pro udržení tělesné hmotnosti


Příjem kalorií z nápojů a potravin musí odpovídat energetickému výdeji. **

Ženy: Potřebujete cca 26,5 kcal na jeden kilogram váhy. (Žena o váze 70 kg tedy potřebuje zhruba 1 850 kcal denně.)

Muži: Potřebujete cca 31 kcal na jeden kilogram váhy. (Muž o váze 90 kg tedy potřebuje cca 2 775 kcal denně).
* Zdroj: Doporučení ke stravování pro Američany, 2005 USA: Ministerstvo zdravotnictví
Ministerstvo zemědělství (USDA)

** Zdroj: Doporučení ke stravování pro Američany, 2005 USA: Ministerstvo zdravotnictví
Ministerstvo zemědělství


KIYOSAKI(MOTIVACE Z KNIHY "CHUDÝ TÁTA, BOHATÝ TÁTA"

3. září 2016 v 17:27 | Luky |  ..::::::->MOTIVACE<-::::::..

Můj chudý táta řekl: "Nemůžu si to dovolit."
Můj bohatý táta řekl: "Nikdy neříkej tato slova, protože můžou zabít tvého ducha."(všichni, kdo jsme četli, víme, že se říká: "Jak si to mohu dovolit", protože to donutí mozek přemýšlet.

http://koranda.trenerzdravi.cz ..... UŽITEČNÉ INFORMACE a TIPY PRO VAŠE ZDRAVÍ
http://idealnipostava.cz/kondice...... STRÁNKA S PŘÍBĚHY KLIENTŮ I S MÝM OSOBNÍM PŘÍBĚHEM JAKO HLAVNÍ INSPIRACE
http://www.top-job.cz/kariera..... PRO TY, KTEŘÍ HLEDAJÍ NĚJAKÝ VEDLEJŠÁK, CHTĚJÍ ZKUSIT NĚCO NOVÉHO NEBO JE ZAJÍMÁ OBOR WELLNESS
https://www.facebook.com/lukykoranda.... MOJE OFICIÁLNÍ STRÁNKA TADY NA FB
http://lukykoranda.blog.cz.... MŮJ OSOBNÍ BLOG



ČLÁNEK O SPRÁVNÉM PITÍ VODY

1. září 2016 v 15:03 | Luky |  ..::::::->ČLÁNKY<-::::::..

PIJETE SPRÁVNĚ??
Měli bychom vypít min. 8 sklenic vody

Doporučené denní množství vody, které byste měli vypít je 8 sklenic. Je to velmi důležité a také je důležitý a zdravý prospěšný i způsob, jakým vodu pijete.


Jestliže pijete ve stoje, voda šplouchá o břišní stěny

Pokud pijete často ve stoje, může to s sebou nést vážná zdravotní rizika. Usazeniny vody z břišních stěn mohou postupem času bránit trávicím procesům.


Vaše ledviny pracují lépe v sedě, než ve stoje

Skutečně, v sedě ledviny fungují mnohem lépe, proto byste si měli vždy sednout, než budete pít vodu.

Pít po malých doušcích

Dokonce i když se vám může zdát, že můžete vypít litry najednou, nezapomeňte pít vždycky pomalu. Zvlášť, když je extra žízeň! Je doloženo, že více než litr vody za hodinu může způsobit otok mozku a následnou smrt.


Pití ve stoje může způsobovat nervové napětí

Pokud se cítíte nervózně nebo napjatě možná je to proto, že nepijete správně. Pití ve stoje může vést k nervovému napětí, takže se vždy snažte pít vodu v sedě.
Pití ve stoje může způsobit zažívací potíže

Ještě jeden důvod, proč bychom měli pít vodu v sedě. Pokud často vypít ve stoje, může to vést ke špatnému trávení.
Když pijete vodu ve stoje, nemáte z ní 100% užitek

Možná to nepocítíte v tuhle chvíli, ale dělat si zvyk z pití vody, když jste na nohou, může vést k vážným zdravotním problémům.
Napsal a přeložl:

MOTIVACE - Greg Plitt

20. srpna 2016 v 8:20 | Luky |  ..::::::->MOTIVACE<-::::::..
MRKNĚTE, ZDARMA INFO PRO VÁS:
http://koranda.trenerzdravi.cz ..... UŽITEČNÉ INFORMACE PRO VAŠE ZDRAVÍ
http://idealnipostava.cz/kondice...... OFICIÁLNÍ STRÁNKA S PŘÍBĚHY KLIENTŮ I S MÝM OSOBNÍM
http://www.top-job.cz/kariera..... PRO TY, KTEŘÍ HLEDAJÍ NĚJAKÝ VEDLEJŠÁK NEBO CHTĚJÍ ZKUSIT NĚCO NOVÉHO




Další články


Kam dál